piątek, 1 stycznia 2016

2015

Nowy Rok.... Kolejne podsumowania, postanowienia....
Co roku wydaje mi się to bezsensu i co roku tworzę obie listy ;)

STYCZEŃ
Nauczyłam się jeździć na nartach... Nauczyłam się, to w sumie za dużo powiedziane... Pierwszy raz miałam narty na nogach - tak lepiej.



LUTY
Najlepsza impreza bezalkoholowa ze strażakami w moim życiu! :) Kręgle, a potem tańce do rana i nocna podróż do Lublewa.


Mój pierwszy bieg na 10 km. Bieg urodzinowy w Gdyni. Pierwszy medal. Pierwsza taka sportowa impreza. Było rewelacyjnie! :)


MARZEC

Marzec upłynął pod kątem "sympatii". W końcu mogłam z czystym sercem skasować konto. Zakochałam się. Ze wzajemnością. Mam najlepszego chłopaka na świecie! <3




KWIECIEŃ

To nadal Sebuś na pierwszym planie.




Zmiana planów weekendowo-majowych. Zadbanie o siebie.


MAJ

 Zażegnanie kryzysu i pierwsze przymiarki do wspólnego mieszkania.


Kolejny bieg na 10 km. Tym razem Kwidzyn. Reprezentacja KW PSP w Gdańsku.


Streetwaves 2015. Uwielbiam!


CZERWIEC

Pierwsze wspólne smażenie na plaży. Górki Zachodnie.


Poznanie z teściami ;) i pierwsze kwiatki bez okazji :) Siwiałka.


Babski wypad do Poznania.


LIPIEC

Ślub Andżeliki i Adama. Nakło n. Notecią.


Wizyta w Wąbrzeźnie i wypad do Torunia.


Urlop w Krakowie....


i Zakopanem.


SIERPIEŃ

Olsztyn Green Festival


Odwiedziny Słitasków z małym Frankiem.


WRZESIEŃ

Wakacje w Barcelonie! :) Spełnienie marzeń. Pod każdym kątem :)


i nasze kocie dziecko - Maycia <3


PAŹDZIERNIK

Otwarcie Garnizonu i sputniki.



Pierwsza sesja zdjęciowa :)


LISTOPAD

Pierwsze przymiarki do własnego gabinetu.


Rewelacyjne szkolenie, rewelacyjni ludzie i rewelacyjna praca nad sobą.


Strażackie lego ;)


GRUDZIEŃ

Nasza pierwsza wspólna choinka :)


Wigilia w Witkowie.


A Święta w Gdańsku ;)


Koncert piosenek świątecznych.


I na koniec nasza Maycia :)



Postanowieniami zajmę się później ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz